loading...
وبسایت رسمی کمیته داوران بسکتبال گلستان
کمیته داوران بازدید : 28 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

روز گذشته تیم قعر نشین شهرداری مقابل تیم صدر نشین پتروشیمی قرار گرفت و در صدد ثبت شگفتی فصل بود .در حالی که در مقابل انبوه هواداران مشتاق شهرداری اکثر دقایق بازی از حریف پیش بود تنها در 13 ثانیه پایانی در حالی که توپ در دست گارد راس خارجی گرگان بود با اعلام تخلف تراولینگ از سوی سرداور بازی عملا توپ در اختیار بازیکنان پتروشیمی قرار گرفت و در لحظات پایانی اقدام به یک شوت نمودند که این توپ وارد سبد گرگان قرار گرفت و سر انجام بازی با نتیجه 78 بر 75 به سود تیم پتروشیمی بندر امام به اتمام رسید .  

کمیته داوران بازدید : 24 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری تیم بسکتبال رشد دانه گرگان میزبان حریفان خود وحدت آریا تهران ، رونا تهران ، کوشا تهران و شهرداری بندر عباس در گرگان می باشد مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان در دو گروه a و b برگزار می گردد.

کمیته داوران بازدید : 29 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال اکبر مومنی در تهران بازی بین دو تیم نیروی زمینی تهران با همیاری زنجان را قضاوت خواهد نمود و در هفته هشتم لیگ دسته یک در مشهد محمد رجبی ، شهاب علی اصغری و علی گودرزی بازی بین دو تیم طرح مسکن خراسان رضوی با پتروشیمی بندر امام را قضاوت خواهند نمود . 

کمیته داوران بازدید : 29 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور تیم شهرداری گرگان روز پنجشنبه هفته جاری در گرگان به مصاف تیم پتروشیمی بندر امام می رود همچنین در هفته هشتم لیگ دسته یک روز جمعه هفته جاری تیم سولن بهشت هیرکان در گرگان به مصاف تیم صدر جدولی نفت آبادان می رود چناچه تیم سولن بهشت هیرکان موفق به برد در این بازی گردد به صدر جدول باز خواهد گشت .

کمیته داوران بازدید : 20 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

در ادامه لیگ دسته یک باشگاههای کشور عصر دیروز تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در تالار بسکتبال مجموعه آزادی تهران مقابل تیم رده سومی و قدرتمند شیمی در سلف تهران قرار گرفت و بازی را با نتیجه 82 بر 75 به حریف خود واگذارکرد و اولین باخت را دشت کرد سولن بهشت هیرکان با هفت برد و یک باخت هم اکنون در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد .

کمیته داوران بازدید : 41 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

شهرداری گرگان با باخت دوباره خود اینبار صدای هواداران را در آورد ، در هفته هشتم لیگ برتر شهرداری گرگان در خانه خود مقابل تیم صنایع ماهشهر قرار گرفت و بازی را با نتیجه 69 بر 60 به حریف خود واگذار کرد تا همچنان فانوس بدست لیگ لقب بگیرد باخت شهرداری برای همه علاقمندان عادی شده و روز گذشته هواداران اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند و خواهان برکناری سرمربی تیم شهرداری شدند . 

کمیته داوران بازدید : 30 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته هشتم لیگ برتر روز دوشنبه هفته جاری شهرداری گرگان به مصاف تیم صنایع ماهشهر می رود این بازی ساعت 16 عصر در سالن امام ( ره ) گرگان برگزار می گردد . در هفته هفتم لیگ دسته یک تیم سولن بهشت هیرکان به مصاف تیم رده سومی شیمی در سلف تهران می رود که این بازی روز سه شنبه هفته جاری در سالن بسکتبال مجموعه آزادی تهران برگزار می گردد .

کمیته داوران بازدید : 26 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان نماینده دوم گرگان  بعد از شهرداری گرگان  تا کنون توانسته از اعتبار بسکتبال این شهر دفاع کند و با صدر نشینی خود در جدول رده بندی لیگ دسته یک و بدون باخت در مقابل تیم لیگ برتری شهرداری که تمامی بازیهای خود را باخته و تنها یک برد در کارنامه دارد آبروداری کند و تنها امید مردم بسکتبال دوست گرگان زمین باشد . روز گذشته این تیم دسته یکی در گرگان میزبان طرح مسکن خراسان رضوی بود که در حضور هوادارن مشتاق بسکتبال و جمعی از مسئولین توانست این تیم قدرتمند را با نتیجه 87 بر 53 شکست دهد و همچنان یک تاز لیگ دسته یک شود . 

کمیته داوران بازدید : 23 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

روز گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان در تهران مقابل تیم ته جدولی نیروی زمینی قرار گرفت و در یک بازی نزدیک نتیجه را به حریف خود با نتیجه 69 بر 71 واگذار کرد و جای خود را به این تیم که بدون برد در انتهای جدول جای داشت را داد شهرداری هم اکنون با یک برد و شش باخت در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور قرار دارد کسب نتایج بسیار ضعیف این تیم در تاریخ بسکتبال گرگان بی سابقه می باشد بسکتبال گرگان با سابقه ترین تیم در لیگ بسکتبال ایران می باشد که روزگاری نام گرگان لرزه بر اندام هر تیم را می انداخت .  

کمیته داوران بازدید : 31 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال کشور تیم شهرداری گرگان روز پنجشنبه هفته جاری در تهران به مصاف تیم قعر نشین نیروی زمینی می رود و در ادامه بازیهای دسته یک روز جمعه در گرگان تیم سولن بهشت هیرکان میزبان تیم طرح مسکن خراسان رضوی می باشد . 

کمیته داوران بازدید : 39 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

در هفته هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور روز پنجشنبه هفته جاری اکبر مومنی بازی بین دو تیم مهرام تهران با افرا خلیج فارس را در تهران قضاوت خواهد نمود و همچنین در هفته هفتم لیگ دسته یک روز جمعه محمد رجبی ، شهاب علی اصغری و دانیال کاشفی در بابل بازی بین دو تیم کاله مازندران با وحدت آریا تهران را قضاوت خواهند نمود که ناظر بازی فوق آقای جلال آل عقیل از گرگان می باشد. 

کمیته داوران بازدید : 32 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

 شهرداری گرگان پنجمین باخت خود را در خانه ، مقابل تیم افرا خلیج فارس بدست آورد تا همچنان با پنج باخت و یک برد در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد این بازی روز گذشته در سالن امام ( ره ) گرگان با نتیجه 65 بر 45 به سود تیم افرا خلیج فارس به اتمام رسید .  

کمیته داوران بازدید : 27 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور میزبان تیم افرا خلیج فارس تهران می باشد . روز دوشنبه هفته جاری دو تیم  ساعت 16 عصر در سالن امام ( ره ) گرگان به مصاف یکدیگر می روند تیم افرا در حال حاضر در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و تیم شهرداری در جایگاه هفتم است  .

تعداد صفحات : 14

درباره ما
کمیته داوران بسکتبال استان گلستان در نظر دارد تا با راه اندازی این وبسایت اخبار و اطلاعات مربوط به داوران خود و اخبار مربوط به کمیته را ارائه دهد و همچنین نظر بر این است به صورت تخصصی قوانین این ورزش دانشگاهی را تفسیر و بررسی نماید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 815
  • بازدید کلی : 19,605