loading...
وبسایت رسمی کمیته داوران بسکتبال گلستان
کمیته داوران بازدید : 27 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

در ادامه لیگ برتر بسکتبال در هفته هیجدهم روز دوشنبه هفته جاری تیم بسکتبال شهرداری گرگان میزبان  تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود که این بازی ساعت ۴ عصر در سالن امام گرگان برگزار خواهد شد.

کمیته داوران بازدید : 20 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

از فردا شنبه 5/11/92 مسابقات قهرمانی آموزشگاه های استان گلستان به میزبانی گرگان در خانه بسکتبال گرگان برگزار می گردد . در این مسابقات تیم های منتخب شهرستان های استان گلستان به مصاف یکدیگر می روند .این مسابقات به مدت چهار روز به طور متمرکز برگزار می گردد.

کمیته داوران بازدید : 37 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

شرایط حساس هفته های آخر فصل عادی، تیمهای پایین جدولی را به فکر جذب ۲ بازیکن خارجی برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر انداخته است. بعد از استقلال قشم که دومین بازیکن خارجی را هم دو هفته قبل به ترکیب خود اضافه کرد، تیم شهرداری گرگان "ماریو فیلیپوویچ" کروات را بعد از پایان هفته هفدهم به عنوان یار دوم خارجی جذب کرد.

ماریو ۲۶ ساله سابقه بازی در لیگهای بوسنی، کرواسی و چک را دارد و در پست گارد بازی می کند.

گرگانی ها که چهار بار در این فصل برای جذب بازیکن خارجی تلاش کردند، نمانیا کواچوویچ را هم به عنوان بازیکن اول خارجی در اختیار دارند که بعد از چند هفته مصدومیت، شب گذشته پیروزی تیمش مقابل افرا را رقم زد.

کمیته داوران بازدید : 16 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

در ادامه مسابقات لیگ دسته یک  تیم سولن بهشت هیرکان در هفته چهاردهم موفق گردید تیم نفت امیدیه را با نتیجه 68  بر 60 در امیدیه شکست دهد تا سیزدهمین برد خود را در در جدول رده بندی ثبت کند و همچنان در صدر نشین لیگ یک باشد.

کمیته داوران بازدید : 20 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

شهرداری گرگان در یک بازی بسیار نزدیک و زیبا موفق گردید تیم افرا خلیج فارس را در خانه خود  با نتیجه 73 بر 71 شکست دهد . این بازی از ابتدا با اختلاف بسیار کم تا آخرین ثانیه ها ادامه داشت، که شهرداری در 2 ثانیه آخر هم از تیم افرا عقب بود که در آخرین ثانیه ها با به ثمر رسیدن شوت 3 امتیازی بازیکن خارجی گرگان ،شهرداری گرگان موفق شد تا نتیجه بازی را به نام خود رقم بزند و پیروز از میدان خارج گردد. 

کمیته داوران بازدید : 50 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور اکبر مومنی بازی بین دو تیم همیاری زنجان و فولاد ماهان اصفهان را قضاوت می کند این بازی روز پنجشنبه هفته جاری در زنجان برگزار می گردد .

کمیته داوران بازدید : 22 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان در تهران به مصاف افرا خلیج فارس می رود این بازی ساعت 5 عصر روز پنجشنبه در تالار بسکتبال مجموعه آزادی تهران برگزار می گردد همچنین در ادامه هفته چهاردهم لیگ دسته یک سولن بهشت هیرکان مهمان نفت امیدیه می باشد این بازی روز جمعه هفته جاری در امیدیه برگزار می گردد .  

کمیته داوران بازدید : 26 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور عصر روز دوشنبه در گرگان تیم شهرداری این شهر در مقابل هواداران خود تن به شکست سنگین داد و بازی را با نتیجه 77 بر 50 به حریف خود ذوب آهن اصفهان واگذار کرد . شهرداری با یک پله سقوط در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت .

کمیته داوران بازدید : 29 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور اکبر مومنی بازی بین دو تیم نیروی زمینی تهران و پتروشیمی بندر امام را قضاوت خواهد نمود این بازی روز دوشنبه هفته جاری ساعت ۵ عصر در تالار بسکتبال مجموعه آزادی تهران برگزار خواهد شد .
کمیته داوران بازدید : 17 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال روز دوشنبه هفته جاری تیم بسکتبال شهرداری گرگان میزبان  تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود که این بازی ساعت ۴ عصر در سالن امام گرگان برگزار خواهد شد.
کمیته داوران بازدید : 16 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان در اصفهان به مصاف تیم فولاد ماهان اصفهان رفت که این بازی بانتیجه ۸۱ بر ۵۵ به سود تیم فولاد ماهان به اتمام رسید . همچنین در ادامه هفته سیزدهم لیگ دسته یک تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در گرگان موفق شد در یک بازی نزدیک و نفس گیر تیم کوشا البرز را با نتیجه ۷۲ بر ۶۷ شکست دهد.
کمیته داوران بازدید : 23 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور  روز پنجشنبه هفته جاری اکبر مومنی بازی  بین دو تیم افرا خلیج فارس و نیروی زمینی تهران را در تالار مجموعه آزادی تهران را قضاوت خواهد نمود . همچنین در بازی برگشت فینال زیرگروه باشگاههای کشور  روز جمعه هفته جاری در مشهد محمد رجبی و شهاب علی اصغری بازی بین دو تیم پارسه مشهد و رعد اصفهان را قضاوت خواهند نمود.
کمیته داوران بازدید : 24 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان در اصفهان به مصاف فولاد ماهان اصفهان می رود که این بازی روز پنجشنه هفته جاری در سالن مخابرات اصفهان برگزار می گردد . در ادامه بازیهای دسته یک در هفته سیزدهم تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان میزبان کوشا البرز می باشد این بازی روز جمعه هفته جاری ساعت ۴ عصر در سالن امام گرگان برگزار می گردد. 
کمیته داوران بازدید : 55 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و  پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران محمود مشحون ریاست فدراسیون بسکتبال ضمن خیر مقدم به حاضرین و میهمانان خارجی صحبت هایشان را اینطور آغاز کردند. خدمت همه عزیزان که از ایران و کشورهای دوست و همسایه سوریه،قطر،عمان وامارات در کلینیک حضور  دارند بالاخص لوبومیرکوتلبا ازمردان بزرگ بسکتبال خیر مقدم عرض می کنم.باعث افتخار فدراسیون بسکتبال است که آقای کوتلبا برای سومین بار جهت ارتقاء دانش و موقعیت داوران در ایران حضور پیدا می کنند .ما سال های گذشته نیز از مدیریت و برنامه ریزی های ایشان برای افزایش و رشد بیش از پیش داوران ایران بسیار بهره مند شدیم و این بار نیزبا وجود مشغله بسیاری که داشتند و به رغم اینکه درخواست کمتر کشوری را قبول می کنند همواره  نسبت به ایران لطف داشتند و هر زمان که تقاضا کردیم درخواست فدراسیون بسکتبال را قبول نمودند.مفتخریم که امروز برای بار سوم در خدمتشان هستیم و در پایان نیز برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و سر افرازی دارم.

لوبو میر کوتلبا رئیس پیشین کمیته داوران فیبا و مدرس بین المللی فدراسیون جهانی بسکتبال با ابراز خوشحالی از حضور دوباره در ایران صحبت های ابتدایی خود را اینطور عنوان کرد.باعث افتخار من است که برای سومین بار در جمع مردم میهمان نواز و داوران خوب ایرانی حضور دارم.ایران حرف اول را در آسیا می زند و قدرت برتر بسکتبال این قاره پهناور به شمار می آید، رسیدن به این جایگاه عظیم بدون شک بدون وجود یک مدیریت قوی و ریاست موفق محمود مشحون امکان پذیر نبود.زمانی که ایران برای اولین بار روی سکوی اول آسیا قرار گرفت خود شخصا ضمن تبریک به آقای مشحون به ایشان گفتم قرار گرفتن روی سکو کاری بس بزرگ و افتخاری عظیم است اما حفظ این قهرمانی به مراتب سخت تر خواهد بود ،مشحون همان جا اعلام کرد مطمئن باشید این اولین و آخرین بار نخواهد بود ما برنامه ریزی طولانی مدتی داریم و این قهرمانی استارت اول ماست، آن زمان با دید منفی که داشتم این حرف رئیس فدراسیون بسکتبال برایم قابل قبول نبود اما در سال های آینده اقتدار بسکتبال ایران با برنامه ریزی کاربردی که صورت گرفته بود برایم مسجل شد و مشحون با دانش و درایت خود، ایران را تبدیل به قدرت برتر بسکتبال آسیا نمود.مطمئنا هر کشور که بسکتبال قوی دارد داوران خبره و با دانشی نیز خواهد داشت کما اینکه داروان ایرانی نیز توانایی های خود را به اثبات رساندند به نحوی که جدای از مسابقات بین المللی امروزه کشورهای همسایه نیز خواهان قضاوت آنها در مسابقات داخلی خود هستند که این نشان از رشد شانه به شانه و پایاپای بازیکنان و داوران بسکتبال ایران در کنار هم دارد. وظیفه ایران است که که به عنوان قدرت بسکتبال آسیا در جهت رشد این رشته در این قاره کهن کمک رسان کشورهای دیگر باشد در همین راستا از آقای مشحون تشکر ویژه دارم و امیدورام تا بار دیگر ایشان را در مراسم قرعه کشی جام جهانی ملاقات کنم برای تمام آقایان و خانم های که در این کلینیک حضور دارند نیز آرزوی موفقیت می کنم.

بعد از اتمام صحبتهای محمود مشحون و لوبومیر کوتلبا راس ساعت 9:30 صبح کلینیک بین المللی داوری رسما آغاز شد.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
کمیته داوران بسکتبال استان گلستان در نظر دارد تا با راه اندازی این وبسایت اخبار و اطلاعات مربوط به داوران خود و اخبار مربوط به کمیته را ارائه دهد و همچنین نظر بر این است به صورت تخصصی قوانین این ورزش دانشگاهی را تفسیر و بررسی نماید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 798
  • بازدید کلی : 19,588