loading...
وبسایت رسمی کمیته داوران بسکتبال گلستان
کمیته داوران بازدید : 56 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

کمیته داوران فدراسیون بسکتبال کشور اقدام به برگزاری آزمون مجدد از داوران مشروطی طی دو سال گذشته نمود که در این کلاس از استان گلستان آقای مرتضی موسی زاده  ( درجه سه به دو  ) و مهدی نجات نعمت  ( درجه یک به ملی)  شرکت نمودند که مرتضی موسی زاده موفق به اخذ قبولی در کلاس فوق گردید .

کمیته داوران بازدید : 33 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

پس از پایان دور رفت لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور کمیته داوران فدراسیون بسکتبال کشور اقدام به برگزاری سمینار یک روز  برای داوران لیگ برتر در تالار بسکتبال مجموعه آزادی تهران نموده که اکبر مومنی از گرگان در این سمینار شرکت خواهد نمود .

کمیته داوران بازدید : 19 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

در هفته دهم لیگ دسته یک شهاب علی اصغری و دانیال کاشفی در بابل بازی کاله مازندران با مس کرمان را قضاوت خواهند نمود ناظر بازی فوق جلال آل عقیل می باشد و در مشهد محمد رجبی بازی طرح مسکن خراسان رضوی با نفت امیدیه را قضاوت خواهد نمود .

کمیته داوران بازدید : 43 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

در هفته دهم لیگ دسته اول بسکتبال باشگاههای کشور روز جمعه هفته جاری سولن بهشت هیرکان به مصاف مانیزان کرمانشاه می رود این بازی ساعت 16 عصر در سالن امام ( ره ) گرگان برگزار می گردد .

کمیته داوران بازدید : 34 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

با خبر شدیم پدر بزرگوار آقای محمود حاج اسماعیلی از داوران بین المللی و پیشکسوت استان قم در گذشت ، کمیته داوران استان به ایشان تسلیت عرض نموده و برای خانواده آن عزیز از دست رفته علو درجات را از خداوند متعال خواستار است  .

کمیته داوران بازدید : 26 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان روز گذشته در تبریز توانست شهرداری این شهر را در یک بازی نزدیک و پربرخورد با نتیجه 67 بر 60 شکست دهد و همچنان صدر نشین لیگ دسته اول بسکتبال کشور باشد . در چند سال اخیر بسکتبال گرگان تا کنون تیمی به این منسجمی و با قدرت را به خود ندیده این تیم خصوصی از مدیریت قوی و کادر کارکشته تشکیل گردیده که هدف آن صعود به لیگ برتر می باشد .   

کمیته داوران بازدید : 17 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور عصر دیروز به پایان رسید و تیم بسکتبال شهرداری در گرگان در مقابل هواداران پر شور خود توانست همیاری زنجان را با نتیجه 77 بر 70 شکست دهد و امید خود را برای صعود به جمع هشت تیم برتر زنده نگه دارد . دور برگشت لیگ برتر روز دوشنبه شانزدهم دیماه شروع خواهد شد .

کمیته داوران بازدید : 34 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (1)

آزمون ورودی به کلاس داوری بین المللی روز یکشنبه اول دیماه در تهران و با حضور 19 داور ملی کشور برگزار می گردد که پس از موفقیت در آزمون های این کلاس داروان واجد شرایط به کلینیک داوری بین المللی معرفی خواهند شد از استان گلستان محمد رجبی در این کلاس شرکت خواهد نمود . کمیته داوران استان برای ایشان آرزوی موفقیت دارد .  

کمیته داوران بازدید : 22 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

روز دوشنبه در ادامه بازیهای هفته دهم لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان در تهران مقابل مهرام تهران قرار گرفت و با نتیجه 95 بر 78 مغلوب این تیم شد شهرداری با 9 باخت و یک برد همچنان در انتهای جدول رده بندی قرار دارد .

کمیته داوران بازدید : 50 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

روز گذشته در گرگان تیم بسکتبال رشدانه گرگان در ادامه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور در مقابل تیم کوشا تهران قرار گرفت و بازی را با نتیجه 62 بر 48 به حریف خود واگذار کرد و در گروه خود که پنج تیم حضور دارند در انتها جدول قرار گرفت . مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور در دو گروه پنج تیمی برگزار می گردد که دور رفت آن به اتمام رسید .

کمیته داوران بازدید : 28 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

روز گذشته تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان مقابل تیم قدرتمند و صدر جدولی نفت آبادان قرار گرفت و توانست در یک بازی سخت و نفس گیر این تیم را در وقت اضافه  با نتیجه 69 بر 68 شکست دهد و دوباره به صدر جدول لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور باز گردد و با این برد ارزشمند خود را قهرمان نیم فصل معرفی نماید .  

تعداد صفحات : 14

درباره ما
کمیته داوران بسکتبال استان گلستان در نظر دارد تا با راه اندازی این وبسایت اخبار و اطلاعات مربوط به داوران خود و اخبار مربوط به کمیته را ارائه دهد و همچنین نظر بر این است به صورت تخصصی قوانین این ورزش دانشگاهی را تفسیر و بررسی نماید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 768
  • بازدید کلی : 19,558