loading...
وبسایت رسمی کمیته داوران بسکتبال گلستان
کمیته داوران بازدید : 23 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال یک دوره کلینیک داوری بین المللی بسکتبال به میزبانی کشورمان از تاریخ 23 لغایت 26 دی ماه  سال جاری در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد گردید  . به همین منظور کمیته داوران فدراسیون بسکتبال ۲۰ نفر از داوران واجد شرایط شرکت در کلاس بین المللی را دعوت نمود تا جهت کسب سهمیه ورود به کلاس فوق از آنها آزمون گرفته شود  و پس از آن ۴ داور به این کلاس  معرفی  گردد که محمد رجبی نماینده استان یکی بود  از ۴ نفر شرکت کننده در کلینیک فوق بود و به خوبی توانست آزمونهای این کلاس را با موفقیت پشت سر بگذارند و خود را کاندید در کلاس داوری بین المللی کند چنانچه رجبی بتواند در این کلاس قبول گردد سومین داور بین المللی پس از فرهاد زحمتکش و اکبر مومنی خواهد بود .
 

برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

کمیته داوران بازدید : 25 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور در روز دوشنبه 92/10/23تیم بسکتبال شهرداری گرگان مهمان تیم  دانشگاه آزاد اسلامی تهران  می باشد این بازی در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار می گردد و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می گردد.

کمیته داوران بازدید : 26 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دیدار حساس شهرداری گرگان و استقلال زرین قشم در پایان وقت قانونی به  تساوی کشیده شد.  نتیجه این دیدار از این لحاظ برای هر دو تیم فوق العاده حائز اهمیت بود که در تعیین جایگاه آنها در پایان فصل نقش تعیین کننده داشت. دو تیم در وقت اضافه جدال بسیار نزدیکی داشتند ولی در پایان تیم شهرداری با حمایت تماشاگران خود موفق شد استقلالی ها را شکست دهند و پس از 8 هفته بردی شیرین را بدست آورند و به رده دهم جدول صعود کنند



شهرداری گرگان 69-69 استقلال زرین قشم  (وقت قانونی)

82 -72 (وقت اضافه)

کمیته داوران بازدید : 19 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

در هفته سیزدهم لیگ برتر اکبر مومنی عهده دار قضاوت بازی بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و افرا خلیج فارس می باشد، این بازی در سالن ملت اصفهان برگزار می گردد.
در اولین هفته از دور برگشت لیگ دسته یک شهاب علی اصغری در مشهد عهده دار قضاوت بازی بین دو تیم مسکن ثامن و کاله مازندران می باشد.   

کمیته داوران بازدید : 23 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور در روز پنجشنبه 92/10/19تیم بسکتبال شهرداری گرگان میزبان تیم جنوبی استقلال زرین قشم می باشد این بازی در حالی برگزار میشود که هر دو تیم در قعر جدول با شرایط یکسان قرار دارند و هردو تیم برای نجات از قعر جدول نیاز به پیروزی در این دیدار دارند  .

کمیته داوران بازدید : 32 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

در آغاز دور برگشت لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور روز گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان در قزوین مغلوب تیم هفت الماس این شهر شد و همچنان در انتهای جدول دست و پنجه نرم کند . این بازی با نتیجه 61 بر53 به اتمام رسید .

کمیته داوران بازدید : 44 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

دور برگشت لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد گردید که تیم بسکتبال شهرداری گرگان در قزوین به مصاف تیم هفت الماس این شهر خواهد رفت در حال حاضر شهرداری در انتهای جدول و هفت الماس در رده هفتم قرار دارند . 

کمیته داوران بازدید : 47 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

عصر امروز تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان موفق شد در هفته آخر نیم فصل دسته یک تیم وحدت آریا تهران را با نتیجه 65 بر 56 شکست دهد و با 11 برد و یک باخت خود را قهرمان نیم فصل معرفی نماید . دور برگشت لیگ دسته یک جمعه هفته آینده آغاز خواهد گردید .

کمیته داوران بازدید : 23 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در هفته آخر دور رفت لیگ دسته اول کشور میزبان تیم وحدت آریا تهران می باشد این بازی روز جمعه هفته جاری  ساعت 16 عصر در سالن امام ( ره ) برگزار می گردد  .

کمیته داوران بازدید : 25 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان هفته دهم لیگ دسته اول را هم با برد پشت سر گذاشت و با نه برد و یک باخت همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار گرفت روز گذشته این تیم موفق شد تیم رده پنجمی مانیزان کرمانشاه را با نتیجه 90 بر 67 شکست دهد .

تعداد صفحات : 14

درباره ما
کمیته داوران بسکتبال استان گلستان در نظر دارد تا با راه اندازی این وبسایت اخبار و اطلاعات مربوط به داوران خود و اخبار مربوط به کمیته را ارائه دهد و همچنین نظر بر این است به صورت تخصصی قوانین این ورزش دانشگاهی را تفسیر و بررسی نماید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 797
  • بازدید کلی : 19,587