loading...
وبسایت رسمی کمیته داوران بسکتبال گلستان
کمیته داوران بازدید : 33 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

در ادامه هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور عصر روز جمعه در بابل تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان توانست در یک بازی سخت و نزدیک تیم کاله مازندران دیگر تیم شمالی دسته یک را با نتیجه 88 بر 83  از پیش روی بر دارد و همچنان با اقتدار و بدون باخت در صدر جدول قرار گیرد .

کمیته داوران بازدید : 16 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

 روز گذشته پنجشنبه در ادامه هفته پنجم لیگ برتر شهرداری گرگان در اصفهان به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که بازی را با نتیجه 67 بر 43 واگذار کرد و با این شکست سنگین در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر کشور جای گرفت .

کمیته داوران بازدید : 20 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

روز پنجشنبه هفته جاری تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اصفهان به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود و در ادامه بازیهای دسته یک کشور روز جمعه هم تیم سولن بهشت هیرکان در بابل به مصاف تیم کاله مازندران می رود .

کمیته داوران بازدید : 36 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان روز گذشته در شهر کرمان توانست حریف سرسخت خود مس کرمان را در یک بازی نفس گیر و پر زد خورد که منجر به مصدومیت چند بازیکن خود شد را با نتیجه 89 بر83 شکست دهد و همچنان در صدر جدول دسته یک کشور باقی بماند .

کمیته داوران بازدید : 37 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (1)

در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال کشور اکبر مومنی بازی بین دو تیم هفت الماس قزوین با استقلال زرین قشم را در قزوین قضاوت خواهد نمود . همچنین در هفته پنجم لیگ دسته یک شهاب علی اصغری در مشهد بازی بین دو تیم طرح مسکن خراسان رضوی با شهرداری تبریز را قضاوت خواهد نمود .

کمیته داوران بازدید : 54 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

روز گذشته شهرداری گرگان توانست در خانه خود تیم فولاد ماهان اصفهان را در یک بازی سخت و نفس گیر با نتیجه 66 بر 62 شکست دهد و اولین برد را در فصل جدید از آن خود کند و امید را دوباره در تیم خود زنده کند .

کمیته داوران بازدید : 27 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (1)

روز دوشنبه چهارم آذرماه و در ادامه هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور اکبر مومنی  بازی بین دو تیم نیروی زمینی تهران با افرا خلیج فارس را قضاوت می نماید این بازی در تالار بسکتبال مجموعه آزادی تهران برگزار می گردد .

کمیته داوران بازدید : 21 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

 شهرداری گرگان در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور در گرگان به مصاف تیم فولاد ماهان اصفهان می رود که این بازی روز دوشنبه چهارم آذرماه ساعت 15 عصر در سالن امام ( ره ) گرگان برگزار می گردد ، این بازی به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می گردد همچنین در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور تیم سولن بهشت هیرکان روز سه شنبه هفته جاری در کرمان به مصاف تیم مس کرمان می رود  . 

کمیته داوران بازدید : 47 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

در ادامه هفته سوم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور روز پنجشنبه هفته گذشته در گرگان تیم بسکتبال شهرداری مغلوب میهمان خود تیم دانشگاه آزاد تهران شد و خود را با سه باخت متوالی به انتهای جدول نزدیک کرد ، شهرداری گرگان بازی را با نتیجه 57 بر 80 واگذار کرد . همچنین در هفته سوم لیگ دسته اول باشگاههای کشور تیم قدرتمند و مدعی سولن بهشت هیرکان که امسال با کادری مجرب و بازیکنان مطرح وارد لیگ یک شده است توانست حریف خود تیم نفت امیدیه را با نتیجه 66 بر 49 شکست دهد و صدر جدول را از آن خود کند .

کمیته داوران بازدید : 28 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (2)

در شب گذشته  در حسینیه رئیسی ها گرگان به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور تمامی اهالی بسکتبال گرگان مراسمی برگزار گردید. که در این مراسم بازیکنان و کادر فنی دو تیم سوپر لیگ و دسته یک گرگان و همچنین داوران ، مربیان ، پیشکسوتان و دیگر اهالی بسکتبال گرگان نیز حضور داشتند.در این مراسم جناب آفای حجت الاسلام والمسلمین میرمنافی حضور داشتند و به سخنرانی و ذکر مصیبت در رابطه با قیام عاشورا پرداختند .  قابل ذکر است که این مراسم به همت جناب آقای مهندس چراغعلی رئیس هیئت بسکتبال گرگان برگزار گردید که از ایشان کمال تشکر و سپاس را داریم . 

کمیته داوران بازدید : 31 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (1)

در هفته سوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور روز جمعه یکم آذر ماه سال جاری ،آقای محمد رجبی عهده دار قضاوت بازی بین دو تیم کاله بابل و نفت آبادان در شهر بابل  و آقای علی گودرزی عهده دار قضاوت بازی بین دو تیم مسکن ثامن  و شیمی در سلف در شهر مشهد می باشند.   

برای این دو عزیز آرزوی موفقیت داریم.

کمیته داوران بازدید : 22 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دو تیم گرگانی شهرداری گرگان و سولن بهشت هیرکان در هفته جاری میزبان حریفان خود میباشند که تیم بسکتبال شهرداری گرگان روز پنجشنبه به مصاف دانشگاه آزاد تهران می رود و همچنین تیم سولن بهشت هیرکان روز جمعه میزبان تیم نفت امیدیه میباشد بازیهای فوق ساعت 16 در سالن امام ( ره ) گرگان برگزار می گردد  . 

کمیته داوران بازدید : 37 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

در هفته دوم لیگ دسته یک کشور تیم سولن بهشت هیرکان توانست تیم قدرتمند کوشا البرز را در خانه خود شکست دهد و خود را مدعی لیگ معرفی نماید . این بازی با نتیجه 81 بر 78 به سود تیم سولن بهشت هیرکان تمام شد . همچنین در ادامه بازیهای لیگ برتر کشور تیم شهرداری گرگان در خانه حریف خود استقلال زرین قشم بازی را با اختلاف 16 امتیاز واگذار کرد بازی فوق با نتیجه 70 بر 54 به سود تیم استقلال زرین قشم رقم خورد . 

کمیته داوران بازدید : 30 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

در هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور روز شنبه 25 آبانماه شهاب علی اصغری و محمد رجبی بازی طرح مسکن خراسان رضوی با مانیزان کرمانشاه را قضاوت خواهند کرد و همچنین در هفته دوم لیگ برتر  روز دوشنبه 27 آبانماه اکبر مومنی بازی نیروی زمینی تهران با فولاد ماهان اصفهان را قضاوت خواهد کرد .

کمیته داوران بازدید : 27 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال کشور شهرداری گرگان میهمان تیم استقلال زرین قشم می باشد که این بازی در روز دوشنبه 27 آبانماه در قشم برگزار می گردد . همچنین در هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال کشور سولن بهشت هیرکان مهمان تیم کوشا البرز می باشد که این بازی هم در روز شنبه 25 آبانماه در کرج برگزار می گردد . 

تعداد صفحات : 14

درباره ما
کمیته داوران بسکتبال استان گلستان در نظر دارد تا با راه اندازی این وبسایت اخبار و اطلاعات مربوط به داوران خود و اخبار مربوط به کمیته را ارائه دهد و همچنین نظر بر این است به صورت تخصصی قوانین این ورزش دانشگاهی را تفسیر و بررسی نماید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 1,060
  • بازدید کلی : 19,850